Preses relīzes
Ar panākumiem aizvadīts Latvijas Robotikas čempionāta otrais posms Rēzeknē

Robotika sniedz daudzpusīgu atbalstu bērnu un jauniešu attīstībā, tāpēc ne velti tā ir viena no straujāk augošajām nozarēm pasaulē! 3.oktobrī Austrumlatvijas radošo pakalpojumu centrā “Zeimuļs” notika jau otrais 14.Latvijas Robotikas čempionāta posms, kurā piedalījās 85 dalībnieki no dažādām skolām, tehniskās jaunrades pulciņiem un robotikas klubiem.

Piedaloties Lego Sumo, Lego Līnijsekotāju un Lego Folkrace kategorijās, pasākumā tika pārstāvētas 15 organizācijas – Siguldas novada Jaunrades centrs, Kaunatas vidusskola, Transporta un satiksmes institūts, Maltas vidusskola, Ilūkstes Raiņa vidusskola, Rēzeknes Valsts poļu ģimnāzija, JJ Robotika, J.Eglīša Preiļu Valsts ģimnāzija, Ludzas novada BJC, Jaunpiebalgas vidusskola, Ilūkstes Raiņa vidusskola, Rīgas 64.vidusskola, Gulbenes novada vidusskola, Bebrenes vispārizglītojošā un profesionālā vidusskola, Bebrenes VP vakarskola. 

Lego Sumo jaunākajā grupā 1.vietu dalīja divi dalībnieki - ARPC „Zeimuļs” komandas pārstāvis Rolands Lesničijs un JJ Robotika komands pārstāvis Jānis Bērziņš. 2.vietu ieņēma JJ Robotika komadas pārstāvis Ričards Treijs, bet 3.vietu ieguva Rēzeknes Valsts poļu ģimnāzijas skolēns Rihards Augšpūls. Lego Sumo vecākajā grupā 1.vietu izcīnīja Matīss Lazdiņš no Rīgas 64.vidusskolas ar robotu R64VSK-1, 2.vietu ieguva Maltas vidusskolas pārstāvis Daniels Antiņš. 3.vietu sadalīja ARPC „Zeimuļs” pārstāvis Krišjānis Laizāns un Ludzas novada BJC pārstāvis Andrejs Ivaņickis.

Lego Līnijsekošanas disciplīnā 1.un 2.vietu ieguva Jāņa Eglīša Preiļu Valsts ģimnāzijas pārstāvji - Mārtiņš Ulpe ar komandu. 3.vieta ierindojās Rīgas komanda R64vsk-2 un robota operatoram Matīsam Lazdiņam.

Lego Folkrace disciplīnā 1.vietu izcīnīja TSI Robotikas kluba pārstāvis Deniss Gostevs. 2.un 3.vietu ieguva Siguldas novada Jaunrades centra komanda - Aivis Paldiņs un Ingus Roberts Valheims.

Pasākums organizēts ESF projekta “Nacionāla un starptautiska mēroga pasākumu īstenošana izglītojamo talantu attīstībai” atbalsta ietvaros, projekta numurs 8.3.2.1/16/I/002.