Pedagogu profesionālās pilnveides kursi

Pedagogu profesionālās kompetences pilnveides neformālās izglītības programma

 Darba tirgū aktuālo prasmju ieviešana profesionālās izglītības saturā un profesionālo izglītības pedagogu praktisko darba prasmju pilnveide Būvdarbu nozarē: Zaļā ilgtspējīgā būvniecība”

Darba kārtība

16 akadēmiskās stundas, Jātnieku iela 87, Daugavpils, LV -5410

2023. gada 8.-9. novembrī

Kursus vada: zaļais būvnieks, Mārtiņš Norvaišs

Mērķis: Profesionālo izglītības pedagogu darba tirgū aktuālo praktisko darba prasmju pilnveide zaļās būvniecības nozarē – māla, kaļķa apmetuma apdares meistars, koka konstrukciju amatnieks/ būvgaldnieks.

Plānotie sasniedzamie rezultāti:

  1. Pilnveidot zināšanas un prasmes par eko materiāliem būvniecībā.
  2. Prast jaukt māla un kaļķa javu un sagatavot virsmu pirms uzklāt apmetumu.
  3. Prast uzklāt māla un kaļķa javas apmetumu.
  4. Prast sagatavot koka rāmju virsmu apdares uzklāšanai.
  5. Izprast koka konstrukciju izstrādes prasības un siltumizolācijas materiālu pielietošanu eko būvēs.
  6. Prast aizpildīt iepriekš sagatavotus koka rāmjus ar dažādiem siltumizolācijas materiāliem.

Īstenošanas plāns:

8. novembris (1. kursu diena)

Laiks

Saturs un darba formas

10:00 – 12:00

  • Māla apmetuma īpašības un māla javas jaukšana.
  • Virsmu sagatavošana pirms apmetuma uzklāšanas.
  • Māla apmetuma uzklāšana, virsmas līdzināšana.

12:00 – 13:00

Pusdienas

13:00 – 16:30

  • Kaļķa apmetuma īpašības un kaļķa javas jaukšana.
  • Virsmu sagatavošana pirms apmetuma uzklāšanas.
  • Apmetumu uzklāšana, virsmas iestrāde, izlīdzināšana.

 

9. novembris  (2. kursu diena)

 

Laiks

Saturs un darba formas

9:00 – 12:00

  • Koka konstrukciju un siltumizolācijas veidi.
  • Koka rāmju sagatavošana, kuros tiek pildīti dažādi siltumizolācijas materiāli.

12:00 – 13:00

Pusdienas

13:00 – 15:15

  • Koka rāmju virsmu sagatavošana apdares uzklāšanai.
  • Pakojuma blīvuma un citu būvju konstrukcijas aspektu pārbaudīšana ar mērinstrumentiem un praktiskām metodēm.

15:15 – 15:30

  • Kursu izvērtējums.